Офісні меблі, які надихають на нові досягнення
2019-05-20 11:33:12
Для тих, хто збирається зняти новий офіс, провести розширення штату або просто створити новий фірмовий стиль, питання вибору меблів стоїть досить гостро. З чого почати, як все продумати до дрібниць, що придбати в кабінет для працівників, а що для директора? Перелік подібних питань просто нескінченний. У цій статті спробуємо дати відповіді на деякі з них. Отже, які офісні меблі потрібні в кабінет керівника, чи варто купувати модульні моделі та на що звернути увагу при виборі. Поїхали!
Офісні меблі в кабінет керівника
Кабінет директора - це обличчя компанії. Саме по ньому найчастіше компаньйони судять про те, як йдуть справи у фірми. Тому всі офісні меблі тут повинні бути просто ідеальними. Тут абсолютно все повинно максимально поєднуватися між собою.
Що ж може знадобитися в кабінеті керівника? Звичайно ж, це:
- стіл. Його розмір повинен бути трохи більше, ніж моделі рядових співробітників, однак важливо не перестаратися. У кабінеті директора має бути достатньо простору, щоб інтер'єр в ньому був гармонійним. Звертайте увагу на стиль. Зараз в моді мінімалізм. Різьба і позолота виглядають занадто пишномовно і часто говорять про поганий смак власника;
- шафа. В ідеалі вона повинна мати не тільки полиці для розміщення важливої документації, а й гардеробний відділ. Розміщувати такі меблі можна в будь-якій частині кабінету, але найкраще - за спиною керівника;
- конференц або брифінг приставка. Вона актуальна тільки в тому випадку, якщо передбачено проведення нарад директора з персоналом, бізнес-зустрічі з партнерами і т.д. Такі офісні меблі розміщаються в передній частині столу керівника і можуть розмістити до 10 осіб.
Модульна офісні меблі для працівників
Погодьтеся, що офіс, в якому меблі мають різний стиль, колір і розміри виглядають, м'яко кажучи, дивно. Створюється враження, що вони були куплені десь на барахолці або поміщені в кабінет зовсім випадково. Тому всі дизайнери і фахівці з ергономіки радять купувати офісні модульні системи.
Модульні меблі - це такі, які створені з однакових матеріалів у єдиній палітрі і стилістичному напрямку. Їх перевага в тому, що покупець може на свій розсуд змінювати комбінації. По суті, це комплект офісних меблів, де кожен може вирішувати сам, що в нього входить.
Для середньостатистичного офісу такий комплект зазвичай складається з:
- комп'ютерних столів. Офісні меблі такого плану необхідні навіть для тих компаній, які не мають представництва в Мережі. Від комп'ютеризації сьогодні нікуди не дінешся. В ідеалі такі меблі повинні бути зроблені на основі металевого каркасу. Такі моделі довговічні, та й виглядають більш привабливо;
- гардеробної шафи. З нею офіс буде мати охайний зовнішній вигляд, оскільки верхній одяг співробітників буде схований всередину;
- стелажів. Офісні меблі такого типу необхідні для зберігання офісного інвентарю, документації, особистих речей і т.д. Вони можуть бути відкритого типу, зі скляними стулками або ж з глухими дверцятами. Варто вибирати, виходячи з потреб і власних уподобань;
- стільців або крісел для співробітників. Вони можуть бути звичайними і м'якими. Якщо люди проводять більшу частину робочого часу в сидячому положенні, варто подбати про те, щоб у крісел була анатомічна форма та можливість регулювати висоту;
- вбудованої, мобільної або підлогової тумби для оргтехніки або іншого.
Тут потрібно орієнтуватися на потреби працівників. Перед тим як купити офісні меблі, неодмінно порадьтеся з працівниками і з'ясуйте, які додаткові потреби у них є. Можливо, буде потрібна тумба для взуття (якщо на роботі прийнято носити змінне взуття) або куточок для заварювання чаю/кави.
Матеріали і фурнітура стелажів, столів та інших офісних меблів
Ось ці параметри, на які обов'язково потрібно звертати увагу:
- матеріал. Найчастіше в каталогах магазинів можна зустріти варіанти з ламінованої ДСП товщиною 16 мм - 54 мм (чим більше показник, тим краще). При покупці офісних меблів обов'язково попросіть сертифікат якості, щоб переконатися в тому, що вона не виділяє шкідливих речовин в навколишнє середовище, адже ДСП, у яких клас емісії вище Е1, надзвичайно небезпечні. Непогана альтернатива - натуральне дерево. Але якщо ви вирішите придбати офісні меблі такого типу, приготуйтеся до значних фінансових витрат і врахуйте необхідність особливого догляду за поверхнею;
- наявність кромки. Неокантовані торці свідчать про погану якість меблів (не кажучи вже про те, як негарно і неакуратно такі меблі виглядають). У контактних деталей (наприклад, кришки тумби і стільниці) кромки повинні бути об'ємними (до 2 мм), а у полиць, висувних ящиків, дверцят - плоскими;
- фурнітура. Дверні петлі, ручки, напрямні у висувних ящиках, дотягувачі повинні бути виготовлені з якісних матеріалів. Краще брати меблі з фірмовою фурнітурою, на кожній одиниці якої є фірмовий логотип. До речі, наявність регульованих ніжок буде перевагою. Це допоможе рівно встановити меблі, якщо підлога в офісі не дуже рівна.
Не варто забувати і про бренд. Імениті виробники просто не дозволять собі випускати продукцію поганої якості. Якщо ви не хочете розглядати під мікроскопом кожну деталь і гадати на кавовій гущі, прослужить ті чи інші офісні меблі визначений термін, просто купуйте товари перевіреного бренду. Такого, як BRW і "Гербор". В Україні офіційним представником компанії є інтернет-магазин BRWmania.com.ua.
Широкий каталог офісних меблів в інтернет-магазині BRWmania.com.ua
У великих містах нашої країни (в тому числі і в Києві) офісні меблі продають безліч спеціалізованих стаціонарних магазинів, але ціни у них, як правило, на порядок вище, ніж в Мережі. Це обумовлено тим, що звичайні точки продаж зобов'язані робити націнки на продукцію, щоб покрити витрати на оренду приміщення, виплати заробітної плати співробітникам, оплати комунальних платежів і т.д. У віртуальних магазинах же такої необхідності немає. Вони пропонують не тільки чесні ціни, позбавлені націнок, а й великий каталог товарів. Саме тому розумні покупці прагнуть купити офісні меблі в інтернет-магазинах, а мудрі - в інтернет-магазині з найкращими умовами та сервісом. Такому, як BRWmania.com.ua.
Тільки у нас ви можете завжди розраховувати на:
- швидку доставку офісних меблів по Україні (навіть в самий віддалений куточок);
- тільки сертифіковану оригінальну продукцію від виробника, якість якої завжди на висоті;
- зручну систему оплати (передоплата, кредит, безготівковий розрахунок);
- професійні консультації фахівців щодо продукції, представленої в каталозі
Купувати офісні меблі для керівника і співробітників в BRWmania.com.ua - одне задоволення. Швидко, якісно, надійно! Переконайтеся в цьому особисто прямо зараз!