Укр Рос
Пн-Нд 9.00 - 20.00 (без вихідних)

Замовлення через кошик приймаються цілодобово

0

Ваш кошик пустий!

Корзина покупок 0 Оформлення замовлення

Доставка і оплата

ДОСТАВКА

Вартість доставки уточнюйте у менеджера, зателефонувавши:


  • 098-66-05-600; 050-66-05-600; 073-66-05-600 або в чаті.

Доставка на відділення “Нової Пошти”

Адресна доставка під будинок кур'єром “Нової Пошти”

Є можливість занести меблі на поверх.

* Доставка на відділення “Нової Пошти” від 10 000 безкоштовна

* Безкоштовна доставка не поширюється на наступні колекції і вироби: “Моден”, “Непо”, “Опен”, “Аватар”, “Ада”, “Амадеус”, “Аргус”, “Ар”, “Барато”, “Борис”, “Валерія”, “Віта”, “Дорс”, “Еді”, “Емма”, “Есмеральда”, “Ірен”, “Кайлі”, “Каліпсо”, “Капрі”, “Капс”, “Кармен”, “Кватро”, “Ларго”, “Ліон”, “Лорд”, “Мілан”, “Монтерей”, “Найт”, “Ніколь”, “Нумлок”, “Нью-Йорк”, “Офіс лайн”, “Палем”, “Поп”, “Рафл”, “Рості”, “Сансет”, “Севілла”, “Селін”, “Сон”, “Софія”, “Стоун”, “Фан”, “Хеппі”, “Честер”, “Янг”.

ОПЛАТА

Способи оплати

  • Оплата на карту ПриватБанку, через термінал ПриватБанку, через систему “Приват 24”, через касу ПриватБанку або іншого будь-якого банку.
  • Купівля через кредитні програми “Оплата частинами” або “Миттєва розстрочка від ПриватБанку”.
  • Оплата за безготівковим розрахунком (для юридичних осіб на розрахунковий рахунок).

Умови оплати

  • передоплата від 10% від суми замовлення на картковий рахунок ПриватБанку в будь-якому відділенні банку, через термінали самообслуговування або онлайн через систему “Приват24”, залишок суми готівкою при отриманні товару (перевізником стягується комісія в розмірі 2% + 20 грн від суми залишку за переказ залишку).
  • оплата 100% (якщо своє замовлення ви вже попередньо оплатили – в цьому випадку вам не потрібно буде оплачувати послугу “Нової Пошти” по зворотному переказу грошових коштів).

ГАРАНТІЯ

Гарантія від виробника на всі товари 1-2 роки.

Всі меблі застраховані на “Новій Пошті” на повну вартість меблів.

Всі меблі пакуються в дерев'яні каркаси і в стретч-плівку для захисту під час перевезення.

У момент отримання меблів просимо Вас дотримуватися простих правил:

  • перевірте цілісність скла, дзеркал, фасадів;
  • якщо при складанні виявили заводський брак або дефект – відразу повідомте, зателефонувавши нам або відправивши повідомлення на мейл.
  • до кінця гарантійного терміну зберігайте чек та етикетки меблів.

ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЦІЛІСНІСТЬ МЕБЛІВ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ВІД НОВОЇ ПОШТИ, НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОКУПЕЦЬ.

ПОВЕРНЕННЯ

Меблі, які вже були зібрані, поверненню не підлягають.



продовжити
Безкоштовний дзвінок
Купить в один клик

Ваше повідомлення надіслано! З Вами зв'яжеться менеджер.